Procedura reklamacyjna
Naprawa gwarancyjna
Zabezpiecz sprzęt folią bąbelkową i zapakuj go, najlepiej w oryginalne pudełko. Baterie lub akumulatory wcześniej wyjmij ze sprzętu i zabezpieczone umieść w pudełku. Dołącz również akcesoria fabrycznie wchodzące w skład reklamowanego zestawu oraz akcesoria takie, jak dodatkowe akumulatory, palniki, które mogą powodować usterkę.
Dołącz wypełniony formularz.
Wyślij sprzęt na adres serwisu kurierem DHL na koszt odbiorcy (rodzaj usługi: POZOSTAŁE PRZESYŁKI KRAJOWE) deklarując wartość przesyłki nieprzekraczającą 45.000,00 zł.
Załącz dokumenty potwierdzające gwarancję: wypełniona i podstemplowana przez sklep kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu (paragon lub faktura).
Naprawa odpłatna
W celu wykonania płatnej wyceny lub diagnozy uszkodzenia sprzętu pogwarancyjnego marki Profoto należy wypełnić formularz i odesłać go wraz ze sprzętem.
Wysyłka do serwisu odbywa się na koszt klienta. Sprzęt można również dostarczyć i odebrać osobiście.
Po otrzymaniu sprzętu i diagnozie serwis kontaktuje się z Klientem poprzez SMS lub email, wysyłając link do informacji o wykonanej diagnozie i wycenie. Po wyrażeniu zgody na naprawę, sprzęt jest naprawiany i testowany. W przeciwnym przypadku jest odsyłany do Klienta.
Na wykonaną usługę udzielamy 6 miesięcy gwarancji.
Pobierz formularz
FAQ
Ile będzie kosztować naprawa?
Określenie kosztu naprawy jest możliwe dopiero po dostarczeniu sprzętu do serwisu, wykonaniu odpłatnej ekspertyzy technicznej (wyceny) oraz stwierdzeniu, co jest przyczyną uszkodzenia. Dlatego prosimy naszych Klientów, aby dostarczali sprzęt do serwisu. Nasi technicy wykonają ekspertyzę, precyzyjnie poinformują o przyczynie uszkodzenia oraz o kosztach związanych z jej usunięciem.
Ile kosztuje wycena naprawy odpłatnej?
Koszt wyceny naprawy odpłatnej uzależniony jest od typu sprzętu i przedstawiony jest poniżej. Koszt ten naliczany jest wyłącznie w przypadku rezygnacji klienta z proponowanej naprawy odpłatnej. Koszt wyceny nie jest anulowany w przypadku, gdy naprawa okazuje się być niemożliwa do wykonania (np. z powodu braku dostępności części zamiennych).
- PROFOTO – generatory studyjne: orientacyjnie ok. 430,50 – 553,50 zł brutto
- PROFOTO – lampy studyjne: orientacyjnie ok. 184,50 – 307,50 zł brutto
- PROFOTO – koszt diagnozy uzależniony jest od czasu niezbędnego na przeprowadzenie diagnozy – stawka godzinowa wynosi 150 zł netto/h
Przed zgłoszeniem sprzętu do naprawy odpłatnej prosimy o wcześniejszy kontakt pod adresem info@foto-service.pl, w celu potwierdzenia możliwości wykonania usługi (dostępności części, wsparcia technicznego).
W jaki sposób dostarczyć do Państwa sprzęt?
Najlepiej skorzystać z usług firmy kurierskiej. Nasze Centrum ma podpisaną umowę z firmą DHL. Wystarczy zamówić kuriera i przekazać mu bezpiecznie zapakowany sprzęt.
UWAGA! W przypadku naprawy gwarancyjnej sprzęt należy wysłać na koszt odbiorcy, w przeciwnym razie koszty transportu ponosi nadawca.
Na czyj koszt jest przesyłka?
W przypadku naprawy gwarancyjnej należy postępować zgodnie z opisem dostępnym w dziale Serwis Gwarancyjny
W przypadku naprawy odpłatnej Klient ponosi koszty transportu zarówno ‘do’, jak i ‘z’ serwisu.
Jak zapakować sprzęt?
Bardzo ważne jest, aby sprzęt był zabezpieczony na czas transportu. Najlepiej wykorzystać do tego oryginalne pudełko. Dodatkowo proponujemy zabezpieczyć każde wysyłane urządzenie z osobna folią z pęcherzykami powietrza. Baterie lub akumulatory należy wysyłać wyjęte ze sprzętu.
Gwarantujemy zwrot oryginalnych pudełek.
Co dołączyć do przesyłki z uszkodzonym sprzętem?
Do wysyłanego sprzętu na gwarancji należy bezwzględnie dołączyć wypełnioną kartę gwarancyjną, dowód zakupu (paragon lub kopię faktury), szczegółowy opis usterki oraz dane kontaktowe. Do wysyłanego sprzętu odpłatnego należy dołączyć szczegółowy opis usterki oraz dane kontaktowe.
Zalecane jest również dostarczenie:
- akcesoriów fabrycznych wchodzących w skład reklamowanego zestawu – kable, ładowarki, akumulatory – są one niezbędne do wykonania pełnej diagnostyki m.in. problemów związanych z ładowaniem, uruchamianiem się sprzętu, czy komunikacją z komputerem
- akcesoriów współpracujących mogących być pośrednią lub bezpośrednią przyczyną powstawania zgłaszanych problemów – dodatkowe akumulatory czy baterie.
Ile mam czasu na odbiór sprzętu po naprawie / otrzymaniu informacji o możliwości odbioru?
Kiedy Klient zostanie poinformowany o możliwości odbioru sprzętu ma na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania stosownej informacji. Po tym czasie naliczana jest opłata za składowanie sprzętu w wysokości 6,15 zł brutto za każdy dzień kalendarzowy zwłoki.
Po upływie 3 miesięcy naliczania opłaty za składowanie sprzętu serwis zastrzega sobie prawo do utylizacji porzuconego sprzętu, której kosztami zostanie obciążony Klient.
Kontakt
Projektujemy i tworzymy najwyższej jakości lampy błyskowe, od wszechstronnych lamp mobilnych mocowanych na aparacie lub poza nim, aż po kompaktowe, najbardziej wydajne i potężnej mocy systemy oświetlenia studyjnego.